Tisztelt Felhasználók! Kérjük, hogy az alábbi Felhasználási feltételeket figyelmesen olvassák át, mielőtt szolgáltatásainkat igénybe veszik. A webshop felkeresése és a vásárlás azt jelenti, hogy Ön a jelen Felhasználási feltételeket elolvasta, megértette, és teljeskörűen elfogadta. Ha a Felhasználási feltételeket nem fogadja el, kérjük, ne vegye igénybe a weboldalt.

 

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI
 A szolgáltató neve: Sport Vision Kft.
 A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1037 Budapest,
 Montevideo utca 3/A
 A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
 rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: online@buzzsneakers.hu 
A szolgáltató cégjegyzékszáma/nyilvántartási száma: 0109409374
 A szolgáltató adószáma: 32153987-2-41
 Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve / engedélyező hatóság és engedély szám (ha
 van): Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
 A szolgáltató telefonszáma:
 A szerződés nyelve: magyar
 A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
 NB SOFT Web solutions; 3a Milutina Milakovica Street, 8th floor Novi Beograd,
 Belgrade 11070, Serbia; Phone numbers: +381 65 31 41 441, +381 66 83 83 841, +381 11 311
 04 78; Email: kontakt@nbsoft.rs
 
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK
 2.1.    A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF
 értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári
 Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi
 szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
 kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a
 vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
 rendelet rendelkezéseire. Speciális termékekre a vonatkozó ágazati jogszabályi
 rendelkezések az irányadók. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a
 felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
 2.2.    A jelen ÁSZF 2024. szeptember 23. napjától hatályos és visszavonásig hatályban
 marad. A jelen ÁSZF módosításait a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a
 regisztrált/vagy korábban már vásárló Felhasználókat a változásról e-mailben
 értesíti. A módosítások nem érintik a korábban megkötött szerződéseket, azaz a
 módosításoknak nincs visszaható hatálya.
 2.3.    Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely
 részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének
 tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely
 részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató
 írásos hozzájárulása nélkül (kivéve jelen dokumentumot és az adatkezelési
 tájékoztatót). 
2.4.    Szolgáltató nem vállal felelősséget a Szolgáltatóhoz nem köthető, a Szolgáltató
 által nem üzemeltetett más weboldalon közzétett termékek adás-vételével
 kapcsolatban. 

3. REGISZTRÁCIÓ / VÁSÁRLÁS
 3.1.   A szolgáltatás igénybevétele/megrendelése/előfizetése során megadott valótlan,
 vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződést az
 arra jogosult fél a bíróság előtt megtámadhatja. Az eredményes megtámadás
 (pernyertesség) következtében a szerződés a megkötésének időpontjától
 érvénytelenné válik, vagy ha az más szerződést leplez, a felek jogait és
 kötelezettségeit a leplezett szerződés alapján kell megítélni.
 3.2.    A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott
 adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért
 semminemű felelősség nem terheli. Szolgáltató azonban tájékoztatja a
 Felhasználókat, hogy a Felhasználóval történt egyeztetés és egyértelmű
 beazonosítás után a tévesen beírt adatokat javíthatja a rendelésben, hogy a
 számlázás és kiszállítás ne ütközzön akadályba.  
3.3.    A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a
 jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak
 felróható okból hozzáférhetővé válik (ha van regisztráció az oldalon).

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK
 KÖRE ÉS ÁRAK

 4.1.    A megjelenített termékek a webáruházból online (bizonyos esetekben
 telefonon) rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak
 forintban értendők, bruttó árak (tehát tartalmazzák a törvényben előírt áfát, illetve,
 ha a Szolgáltató áfa mentesen számláz, az árak a fizetendő összegek), azonban nem
 tartalmazzák a szállítással, fizetéssel kapcsolatos díjakat. Külön csomagolási költség 
nem kerül felszámításra, kivéve ha a Felhasználó dísz-, vagy egyéb speciális
 csomagolást kér.
 4.2.    A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a
 termékekről fotót jelenít meg (ha lehetséges). 
4.3.    Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja
 Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról. Szolgáltató az akciós árak
 meghatározásakor jogszerűen jár el, megfelelve a termékek eladási ára és
 egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló
 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet szabályainak.
 4.4.  Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére olyan ár kerül a
 Webáruház felületére, amire vonatkozóan nincs meg a Szolgáltató szerződéskötési
 akarata, akkor a Szolgáltató nem köteles a megrendelést azon az áron visszaigazolni,
 hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja az általa
 megfelelőnek tartott áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében
 Felhasználónak joga van nem elfogadni a módosított ajánlatot.
 A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek
 akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek
 nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek
 akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem
 beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és
 kötelezettségek fakadnának.
 
5. RENDELÉS MENETE
 5.1.    Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy
 regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.
 5.2.   Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor
 megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
 5.3.     Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
 5.4.    Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt
 termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
 Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.
 5.5.    Felhasználó megadja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek
 típusai a következők:
 5.5.1.    Fizetési módok:
 Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató
 által megjelölt egyéb helyen történő átvételkor: Az áru átvételekor történő fizetés
 választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató
 által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben.
 Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
 Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal, vagy
 csomagpontra kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a
 megrendelés végösszegét a futárnak, vagy a csomagponton teljesítse készpénzben,
 vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
 Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online,
 bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató
 biztonságos fizetési rendszerén keresztül. 
5.5.2.    Szállítási költség (bruttó összegek):
 A kiszállítás 40.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, ennél kisebb
 összegű rendelés esetén 1.500 Ft/csomag
 5.6.   A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján
 minden költséget tartalmaz. Felhasználó a Ptk. 6:127. §-a alapján késedelem nélkül
 köteles meggyőződni arról, hogy a megrendelt termék(ek) minősége és mennyisége
 megfelelő-e. A termék(ek) kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti
 időszakban. 
5.7.    Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés
 elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még
 egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a
 megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos
 kívánságát.
 5.8.    Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm.
 rendelet 15.§-a, és egyéb feltételei (pl. 20.§) szerint a megrendeléssel fizetési
kötelezettsége keletkezik.
 5.9.    Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt
 minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt
 adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának
 megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni
 kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli
 mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd
 megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja
 Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A
 rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok
 javítására/törlésére. Felhasználónak lehetősége van a rendelés elküldése után is
 kérni az esetleges hibák javítását telefonon, vagy e-mailen.
 5.10.    Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást
 kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől
 számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48
 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy
 szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása
 akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek,
 amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási
 felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó
 rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely
 telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
 5.11.    Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás
 csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor
 jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata
 visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés
 részleteiről és várható teljesítéséről.
 5.12.    Vásárlói értékelések közzététele, szabályai
 Webáruházunkban kizárólag olyan fogyasztói értékelések találhatók, amelyeket a
 terméket megvásárló vagy azt használó fogyasztók küldtek be. Nem válogatunk az
 értékelések között oly módon, hogy kizárólag a pozitív értékeléseket jelenítjük
 meg. Szigorúan tilos a termékeink népszerűsítése érdekében valótlan fogyasztói
 értékelések vagy ajánlások közzététele.
 
6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS
 TELJESÍTÉS

 6.1.  A megrendelések feldolgozása a beérkezések sorrendjében munkanapokon,
 munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon
 kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta
 után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató
 ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja
 teljesíteni a megrendelését. 
6.2.  Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 2-4 munkanap
 belül. 
6.3.  Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának
 átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.
 6.4.  Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz
 történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa
 kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő
 átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót
 nem az eladó ajánlotta.
 6.5.  A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az
 eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
 6.6.  A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
 a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
 b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető
 rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett
 volna teljesíteni.
 Ha a Szolgáltató késedelembe esik, a Felhasználó követelheti a teljesítést, vagy ha a
 késedelem következtében a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt,
 elállhat a szerződéstől.
 A Felhasználó elállásához nincs szükség a teljesítéshez fűződő érdek
 megszűnésének bizonyítására, ha
 a) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető
 rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett
 volna teljesíteni; vagy
 b) a jogosult az utólagos teljesítésre megfelelő póthatáridőt tűzött, és a póthatáridő
 eredménytelenül telt el.
 6.7.  Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a
 szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről
 Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget
 haladéktalanul visszatéríteni, továbbá Szolgáltató köteles biztosítani, hogy a
Felhasználó érvényesítse a hibás teljesítés esetére a jogszabályban biztosított egyéb
 jogait.
 6.8.   Szolgáltató felhívja a Felhasználók figyelmét, hogy amennyiben a Felhasználó
 nem veszi át a szerződésszerűen teljesített megrendelt termék(ek)et (fizetési módtól
 függetlenül) szerződésszegést követ el, pontosan a Ptk. 6:156. § (1) bekezdése
 szerint késedelembe esik.
 Ez azt jelenti, hogy Szolgáltató a megbízás nélküli ügyvitel szabályai alapján  
amennyiben nem jelzi a Fogyasztó az elállási szándékát (és nem tesz nyilatkozatot,
 hogy át kívánja-e venni a megrendelt terméke(ke)t) – a termék(ek)hez
 kapcsolódó tárolás szokásos költségét és a szállítási költséget (ha van az utánvét
 díját) (oda-vissza) is érvényesíti a Felhasználókkal szemben.
 Felhívja Szolgáltató a Felhasználók figyelmét, hogy az így keletkezett jogi igényeink
 érvényesítése érdekében igénybe veszi ügyvédei segítségét, így a
 szerződésszegésből keletkező egyéb (jogi) költségek (akár a fizetési meghagyásos
 eljárás díjai) megfizetése is a Felhasználót terheli.
 
7. ELÁLLÁS JOGA
 7.1.    Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a
 fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
 (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztót indokolás nélküli elállási
 jog illeti meg.
 A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát
 a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
 aa) a terméknek,
 ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő
 időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
 ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek
 vagy darabnak,
 ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az
 első szolgáltatásnak,
 a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi
 átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
 Ha a Szolgáltató a jelen tájékoztatásnak nem tesz eleget, a 14 napos elállási határidő
 tizenkét hónappal meghosszabbodik. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének
 vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12
 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra nyitva álló határidő e
 tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.
 7.2.    A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű
 nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében
 meghatározott nyilatkozat-minta útján.
 7.3.    Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap
 elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő
 harmadik személy a terméket átveszi.
 7.4.    Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja
 közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
 7.5.    A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Fogyasztónak kell viselnie, a
 Szolgáltató nem vállalta e költség viselését.
 7.6.    Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának
 költségén kívül más költség nem terheli.
 7.7.    Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott áru esetében,
 amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy
 olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
 7.8.    A Fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát (kivételek teljes
 felsorolása a rendelet alapján, 29. § (1)):
 a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás maradéktalan
 teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a
fogyasztó számára, csak akkor, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes
 beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg,
 hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a
 szerződést;
 b)  olyan áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac
 vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott
 határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
 c) olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján
 vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet
 egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
 d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áru tekintetében;
 e) olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
 okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
 f) olyan áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően
 elválaszthatatlanul vegyül más áruval;
 g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás
 által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a
 felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés
 teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
 h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett
 kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok
 elvégzése céljából;
 i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver
 példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a
 csomagolást felbontotta;
 j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
 k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
 l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,
 személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez
 kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben
meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
 m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a
 vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést,
 és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul
 vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az
 elállási/felmondási jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint
 visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.
 7.9.    Szolgáltató a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul,
 de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül
 visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget,
 ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Ugyanakkor a
 Szolgáltatót visszatartási jog illeti meg.
 7.10.    A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal
 egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód
 igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód
 alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
 7.11.    Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől
 való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől
 számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy
 Szolgáltatónak visszaszolgáltatni. Ha a vállalkozás az árut üzlethelyiségben is
 értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az
 elállási jogát, jogosult ezzel egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozásnak.
 7.12.    Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot
 megküldenie 14 napon belül.
 7.13.    Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt
 visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek
 minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
 7.14.    A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. 
7.15.    A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon
 többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási
 módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.
 7.16.    A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta
 az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy
 azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
 7.17.    Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti
 Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt nyilatkozat
 segítségével), telefonon, vagy akár személyesen is. Írásban történő jelzés alkalmával
 a postára adás / futárnak adás / e-mail küldés időpontját vesszük figyelembe,
 telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. 
7.18.    A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének
 megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
 értékcsökkenésért felel. 
7.19.    A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló
 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: R) itt érhető el.
 7.20.    Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
 7.21.    Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen
 Szabályzatban található elérhetőségeken.
 7.22.    Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő
 Felhasználókat illeti meg.
 7.23.    Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a
 szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
 7.24.  (Csak akkor alkalmazandó, ha Szolgáltató szolgáltatást is nyújt az értékesítés
 mellett.) 
Ha a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a távollévők között
 kötött szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig
 teljesített szolgáltatással arányos díjat a vállalkozás számára megfizetni. A Fogyasztó
 által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás
 adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani. Ha a Fogyasztó bizonyítja,
 hogy az ily módon megállapított teljes összeg túlzottan magas, az arányos összeget
 a szerződés megszűnésének időpontjáig teljesített szolgáltatások piaci értéke
 alapján kell kiszámítani. A piaci érték megállapításánál az azonos tevékenységet
 végző vállalkozások azonos szolgáltatásának a szerződés megkötésének időpontja
 szerinti ellenértékét kell figyelembe venni.
 A fogyasztó a elállási/felmondási a gyakorlása esetén nem viseli az alábbi
 költségeket:
 a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítésének teljes vagy részleges
 költségeit, ha
 aa) a vállalkozás a R 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában előírt tájékoztatási
 kötelezettségének nem tett eleget, vagy
 ab) a fogyasztó nem kérte a R 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének
 megkezdését a R 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt;
 b)  a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom szolgáltatásának teljes vagy
 részleges költségeit, ha
 ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, előzetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a
 R 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejárta előtt megkezdődjön,
 bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejűleg nem
 nyilatkozott annak tudomásulvételéről, hogy beleegyezésével elveszti a R 20. §
 szerinti jogát, vagy
 bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a R 12. § (2) bekezdésében vagy a R 18. §-ban
előírt visszaigazolást.
 7.25.    Elállási jog gyakorlásának a menete:
 7.25.1.    Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási
 szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
 7.25.2.    Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék
 kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban
 történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. 
7.25.3.    A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató
 címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított
 14 napon belül visszaküldeni, vagy szolgáltató részére átadni. A határidő betartottnak
 minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem
 kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt
 az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő közvetlen költséget.  Ha a
 vállalkozás az árut üzlethelyiségben is értékesíti, és a fogyasztó a vállalkozás
 üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát, jogosult ezzel
 egyidejűleg az árut visszaadni a vállalkozásnak.
 7.25.4.    A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó részére megtéríteni azon
 többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási
 módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés
 megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja
 elállási jogát.
 7.25.5.    Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő
 időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy
 darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab
 kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.
 
8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

 Hibás teljesítés
 Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg
 a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.
 Nem teljesít hibásan Szolgáltató, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés
 időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
 Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e
 fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a
 Fogyasztó hátrányára tér el.
 Több szavatossági jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő
 Felhasználókat illeti meg.
 Vállalkozásnak minősülő Felhasználó: olyan személy, aki a szakmája, önálló
 foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. 
Kellékszavatosság 
8.1.    Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával? 
Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben
 kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 
8.2.    Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján? 
Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
 kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által
 választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye
 teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a
 kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
 arányos leszállítását vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott
 kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban
 Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. 
A Fogyasztó akkor is jogosult - a szerződésszegés súlyához igazodva - az
 ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést
 megszüntetni, ha
 a) a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de
 részben vagy egészben nem végezte el a leszerelést és az újbóli üzembe helyezést,
 vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;
 b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte
 az áru szerződésszerűvé tételét;
 c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi
 szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
 d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből
 nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a Fogyasztónak okozott
 jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.
 Ha a Fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi
szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
 A Fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét - a szerződésszegés súlyához
 igazodva - részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem
 tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos
 kötelezettségeinek.
 Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt
 attól az időponttól kell számítani, amikor a Fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.
 A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás
 rendelkezésére kell bocsátania.
 Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a vállalkozásnak a saját költségére
 kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru
 eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően - a
 hiba felismerhetővé válása előtt - üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy
 kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru
 eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az
 eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.
 Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a
 Fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Fogyasztó által
 ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
 A Fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági
 joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező
 jognyilatkozattal gyakorolható.
 Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak
 meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére
 vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó az adásvételi
 szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt
 szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a Fogyasztótól
 nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.
 Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy az adásvételi
 szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy
 a) a Fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az
 érintett árut; és
 b) a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a Fogyasztó részére az érintett
 áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését
 alátámasztó igazolást átvette.
 8.3.    Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét? 
Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után
 haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon
 belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől
 számított két éves (vállalkozás vagy használt termékek esetén 1 éves) elévülési
 határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. (Lejárati idővel
rendelkező termékek esetében a kellékszavatosság a lejárati idő végéig
 érvényesíthető).
 Ha a digitális elemeket tartalmazó áru esetében az adásvételi szerződés a digitális
 tartalom vagy digitális szolgáltatás meghatározott időtartamon keresztül történő
 folyamatos szolgáltatásáról rendelkezik, a vállalkozás felel az áru digitális
 tartalommal vagy digitális szolgáltatással kapcsolatos hibájáért, amennyiben a hiba
 a) két évet meg nem haladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén az áru
 teljesítésétől számított két éven belül; vagy
 b) két évet meghaladó időtartamú folyamatos szolgáltatás esetén a folyamatos
 szolgáltatás teljes időtartama alatt
 következik be vagy válik felismerhetővé.
 8.4.    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? 
Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. 
8.5.    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének
 (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)? 
A teljesítéstől számított 1 éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a
 hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket,
 illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől
 számított 1 év eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a
 Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 
Termékszavatosság 
8.6. Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával és milyen jogok
 illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján?
 Ingó dolog hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint - a kellékszavatossági jogát
 gyakorolhatja, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv
 szabályai szerint.
 Termékszavatossági igényként a Fogyasztó a hibás termék kijavítását vagy
 kicserélését kérheti.
 8.7. Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?
 Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a
 továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.
 8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
 A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos
 minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
 szereplő tulajdonságokkal.
 8.9. Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét?
 Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba
 hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e
 jogosultságát elveszti.
 8.10. Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése
 esetén?
Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a
 termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.
 8.11. A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
 A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani
 tudja, hogy- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba,
 vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
 nem volt felismerhető, vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
 A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 Felhívom figyelmét, hogy a Fogyasztó ugyanazon hiba miatt a vállalkozással
 szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt
 egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági
 igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék
 javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már
 csak a gyártóval szemben érvényesítheti.
 Jótállás (új tartós fogyasztási cikkek esetén)
 8.12.    Milyen esetben élhet Fogyasztó a jótállási jogával? 
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
 jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra
 köteles, ha a felhasználó Fogyasztónak minősül.
 8.13.    Fogyasztót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
 A jótállás időtartama:
 a) 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
 b) 250 000 forint eladási ár felett három év.
 E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár.
 A jótállási határidő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az
 üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés
 napjával kezdődik.
 Amennyiben a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl
 helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk
 átadásának napja.
 A Fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a Szolgáltató székhelyén,
 bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett
 javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti.
 Jótállási igénye alapján a jogosult választása szerint
 1.
 kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott jótállási jog
 teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik jótállási igény
 teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,
 figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a
szerződésszegés súlyát és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott
 érdeksérelmet; vagy
 2.
 az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, vagy a szerződéstől
 elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e
 kötelezettségének a (...) nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a
 kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
 Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 Törekedni kell a 15 napra
 A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó
 szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.
 29.) NGM rendelet 5. §-a alapján a Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a
 kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a
 kicserélés időtartama a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a
 Fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A
 tájékoztatás a Fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a
 fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
 Ha kiderül, hogy nem javítható a termék
 Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása
 során a Szolgáltató részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem
 javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató köteles a
 fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs
 lehetőség, a Szolgáltató köteles a vételárat 8 napon belül a Fogyasztó részére
 visszatéríteni.
 Ha negyedszer is elromlik a termék
 Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást
 követően ismét meghibásodik, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a
 vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási
 cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek
 hiányában a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének
 megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján
 kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat 8 napon belül a fogyasztó
 részére visszatéríteni.
 Ha nem sikerül 30 napon belül kijavítani
 Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől
 számított 30. napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a
 vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen
 elteltét követő 8 napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs
 lehetőség, a vállalkozás köteles a jótállási jegyen, ennek hiányában a fogyasztó által
 bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az
 általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán 
feltüntetett vételárat a 30 kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő 8  napon
belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
 A fenti hátom kitétel előírásai az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra,
 motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra,
 lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem
 vonatkoznak.
 8.14.    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól? 
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha
 bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy a
 Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint
 termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is
 érvényesíthet. Ha viszont a Fogyasztó egy adott hiba miatt egyszer sikerrel
 érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a
 terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat
 igényt.
 8.15.    Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható
 élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért. 
8.16.    Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan
 károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből,
 túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb,
 a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
 8.17.    Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe
 helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Szolgáltató
 köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a
 rendeltetésszerű használatot akadályozza.
 8.18. Milyen további követelmények támaszthatóak a jótállási jogok gyakorlásának
 feltételéül?
 Fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése vagy annak üzemben tartása
 érdekében támaszthatók speciális követelmények (például időszakos felülvizsgálat)
 a fogyasztóval szemben, feltéve, ha a megfelelő üzembe helyezés vagy üzemben
 tartás más módon nem biztosítható, és a követelmény teljesítése nem jelent
 aránytalan terhet a fogyasztó számára.
 8.19.  A kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikkek felsorolása itt található: 10/2024.
 (VI. 28.) IM rendelet a kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek körének
 meghatározásáról
 
9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ
 ELJÁRÁS
 (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

 9.1.   Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a
 fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó
 szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.
 29.) NGM rendelet) rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
 9.2.    A Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával,
 vagy akár csak nyugtával).
 9.3.    A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót
 terhelik (Ptk. 6:166. §).
 9.4.    A Szolgáltató a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről
 jegyzőkönyvet köteles felvenni.
 9.5.    A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó
 rendelkezésére kell bocsátani.
 9.6.    Ha a Szolgáltató a Fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének
 teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az
 igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás
 lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a
 Fogyasztót.
 9.7.    A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig
 köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
 9.8.    A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést
 legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama
 a 15 napot meghaladja, akkor a Szolgáltató a Fogyasztót tájékoztatni köteles a
 kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a Fogyasztó előzetes
 hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a Fogyasztó általi átvétel igazolására
 alkalmas más módon történik.
 
10. VEGYES RENDELKEZÉSEK
 10.1.    Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe
 venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a
 jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
 10.2.    Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy
 érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és
 érvényesíthetőségét nem érinti. 
10.3.    Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja,
 a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.
 Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli
 nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik
 szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti
 azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy
 kikötés szigorú betartásához.
 10.4.    Szolgáltató és Felhasználó a vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. 
10.5.    Felek rögzítik, hogy a Szolgáltató webshopja Magyarországon működik,
 karbantartását is itt végzik. Mivel az oldal más országokból is meglátogatható, ezért
 a felhasználók kifejezetten tudomásul veszik, hogy a felhasználó és a Szolgáltató
 viszonylatában az irányadó jog a magyar jog. Amennyiben a felhasználó fogyasztó,
 úgy a Pp. 26. § (1) bekezdése alapján a Fogyasztóval szemben a jelen szerződésből
 eredő vitás ügyekben az alperes (Fogyasztó) belföldi lakóhelye szerinti bíróság
 kizárólagosan illetékes. 
10.6.    Szolgáltató a webshopban található termékekhez  való hozzáférés
 vonatkozásában nem alkalmaz eltérő általános hozzáférési feltételeket a Felhasználó
 állampolgárságával, lakóhelyével vagy letelepedési helyével kapcsolatos okokból.
 10.7.    Szolgáltató  – az általa elfogadott fizetési módok tekintetében – nem alkalmaz
 eltérő feltételeket a fizetési műveletre a Felhasználó állampolgárságával,
 lakóhelyével vagy letelepedési helyével, a fizetési számla számlavezetési helyével, a
 pénzforgalmi szolgáltató letelepedési helyével vagy a készpénz-helyettesítő fizetési
 eszköz Európai Unión belüli kibocsátásának helyével kapcsolatos okok miatt.
 10.8.    Szolgáltató megfelel a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye
 vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú
 tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről,
 valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK
 irányelv módosításáról szóló AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302
 RENDELET-nek.
 
11. PANASZKEZELÉS RENDJE
 (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)

 11.1.    Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a
 megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben
 Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak
 teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél
 útján is közölheti. 
11.2.    Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint
 orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali
 kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos
 álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát
 átadja a vásárlónak. 
11.3.    Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban írásban érdemben
 igazolható módon megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt
 elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz
 másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak
 kérésükre bemutatja.
 11.4.    Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy
 békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint (általános alávetési
 nyilatkozatot Szolgáltató nem tett):
 11.5.    A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
 A Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság
 kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi
 hatóságként a kormányhivatal jár el: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok
 11.6.    A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni
 11.7.    A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági
 eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a
 fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek
 eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű,
 gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A
 békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót
 megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
 A békéltetői testületi eljárásban, egyezség hiányában a tanács az ügy érdemében
 a)  kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha
 aa) a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a
 kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – a 36/C. §
 szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a
 döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve
 kötelezőként elismerte, vagy
 ab) a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a
 fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést
 tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot,
 vagy
 b) ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás
 kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el,
 illetve ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.
 11.8.    Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon
 átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által
 rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.
 11.9.    A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési
 platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai
 Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után
 nyújthatja be panaszát a Fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe:
 http://ec.europa.eu/odr
 11.10.     A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség
 terheli, ennek keretében köteles Fgytv-ben meghatározott tartalommal, az ott
 említett határidőn belül válasziratát megküldeni a békéltető testület számára. A
 fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a
 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai
parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a
 meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét
 biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására
 feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes
 meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője
 köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.
 11.11.    Amennyiben a Fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás
 nem vezetett eredményre, úgy a Fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében
 lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani,
 amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
 •    az eljáró bíróságot;
 •    a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
 •    az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok
 bizonyítékainak előadásával;
 •    azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége
 megállapítható;
 •    a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet .
 A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek
 tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
 
12. SZERZŐI JOGOK

 12.1.    Miután a https://www.buzzsneakers.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek
 minősül, tilos a https://www.buzzsneakers.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy
 azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő
 közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és
 értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül - kivéve a jogi
 dokumentumokat, hiszen Felhasználó az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót
 bárminemű feltétel és korlátozás nélkül is letöltheti, azokat bármely formában
 tárolhatja.
 12.2.    A https://www.buzzsneakers.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen
 információt, képi- vagy szövegmegjelenést, tartalmi elemet, a weboldal megjelenési
 formáját és jellegét átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra
 való hivatkozással lehet.
 12.3..    A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a
 domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az
 internetes reklámfelületeire.
 12.4.    Tilos a https://www.buzzsneakers.hu weboldal tartalmának, illetve egyes
 részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak
 tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás használata,
 amellyel a https://www.buzzsneakers.hu weboldalon vagy azok bármely része
 módosítható vagy indexelhető.
 12.5.    A https://www.buzzsneakers.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a
 hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
 12.6.   Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás
 esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 60.000 Ft,
 szavanként bruttó 20.000 Ft, illetve 40.000 Ft/nap. A szerzői jogi jogsértés esetén
 Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő
 felhasználóra hárítja.  

13. ADATVÉDELEM
 A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:
 https://www.sport-vision.hu//adatvedelem
 Budapest, 2024. szeptember 23.

Elállási nyilatkozat minta
 (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
 Címzett: Sport Vision Kft., 1037 Budapest, Montevideo utca
 3/A, online@buzzsneakers.hu, 
Alulírott kijelentem hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi
 termék/ek adásvételére:
 Megrendelés időpontja /átvétel időpontja:
 Fogyasztó(k) neve:
 Fogyasztó(k) címe:
 A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén):
 Dátum:  

KIEGÉSZÍTÉSEK ÉS MÓDOSÍTÁSOK

14 napos elállási jog kiterjesztése december hónapban
A 2024 december hónapban történt vásárlások esetén az elállási jogot a törvényben meghatározott 14 napról 45 napra terjesztjük ki. Az elállási jog igénybevételére vonatkozó részletes szabályokat Általános Szerződési Feltételeink vonatkozó 7. pontjában találja.

Áfás számla kiállítására jelenleg kizárólag üzleteinkben van lehetőség. Amennyiben ez a szolgáltatás a jövőben online vásárlások esetén is elérhetővé válik, arról weboldalunkon és az ÁSZF-ben tájékoztatjuk vásárlóinkat.

A jelen Felhasználási feltételek bizonyos időközönként módosításra kerülhetnek, a tényleges helyzetnek és a jogi szabályozásnak való megfelelés érdekében. Ezért javasoljuk, hogy a jelen Felhasználási feltételeket rendszeresen ellenőrizze, hogy mindig a legfrissebb információkkal rendelkezzen.

A weboldalon való közzététellel úgy tekintjük, hogy a felhasználók az új Felhasználási feltételekre vonatkozóan tájékoztatásra kerültek, és a felhasználók saját kötelessége, hogy a változásokat rendszeresen figyelemmel kísérjék. Úgy tekintjük, hogy amennyiben a felhasználó a közzétételtől számított 8 napon belül nem emel ellenük kifogást, a felhasználó az új Felhasználási feltételeket elfogadta.

 

SPORT VISION KFT. INSTAGRAMON FUTÓ NYEREMÉNYJÁTÉKÁNAK
HIVATALOS JÁTÉKSZABÁLYZATA


1.    A JÁTÉK SZERVEZŐJE

A SPORT VISION KFT. (székhely: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/a, cégjegyzékszám: 01-09-409374 adószám: 32153987-2-41) (a továbbiakban: Szervező). 

A Játékban való részvétel önkéntes és ingyenes.

A Játék részletei, valamint a jelen Játékszabályzat a Játék időtartama alatt elérhető a weboldalon.

2.    RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK

2.1.    A Játékban olyan cselekvőképes természetes személy vehet részt vehet részt, aki a 14. életévét betöltötte, nem esik az alábbiakban meghatározott, kizárt személyek körébe, nem kerül kizárásra a Játékból a jelen Játékszabályzatban foglaltak alapján, továbbá rendelkezik rendelkezik saját IG profillal. (a továbbiakban: Játékos).

A Játékban nem vehetnek részt az alábbi személyek:

•    A Szervező vezető tisztségviselői, munkavállalói, megbízottjai és mindezen személyek közeli hozzátartozói;
•    a Játék lebonyolításában részt vevő egyéb közvetlen közreműködők és azok közeli hozzátartozói
2.2.    A Játékosnak a játékban történő részvételhez az alábbiakat kell tennie (a továbbiakban: Pályázat):

•    2024.12.11. és 2024.12.17. között a szervező @buzzsneakershu 
    Követni a @buzzsneakershu Instagram oldalát
    Likeolni a postot
    Kommentben megjelölni 2 ismerőst


A Játékban kizárólag olyan Játékosok vehetnek részt, akik a jelen Játékszabályzatban foglaltaknak maradéktalanuk megfelelnek és akik a jelen Játékszabályzatban foglaltaknak mindenben megfelelő Pályázattal vesznek részt a Játékban.


2.3.    A Játék időtartama: 2024.12.11 – 12.17.
2.4.    A Pályázatokat a Játékszabályzat feltételeinek teljesítése céljából a Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost és Pályázatot a Játékból kizárhatja.

3.    AZ AJÁNDÉKRA JOGOSULT JÁTÉKOSOK MEGHATÁROZÁSA, AZ AJÁNDÉK ÁTADÁSA

3.1.    Szervező a Játék időtartama alatt az IG poszt alatt elhelyezett kommentek segítségével határozza meg a nyertest egy 2024.12.18-án tartandó sorsolás keretében. 
3.2.    Az ajándékokra jogosult játékosok kiválasztásának módja az alábbi:

3.2.1.    A sorsolás a véletlenszerűség elvének figyelembevételével, egy automatikus rendszeren keresztül történik, nem nyilvános helyen.

3.3.    A Játékosok kötelesek együttműködni annak érdekében, hogy az Ajándék átvételére a fentiekben leírtak alapján sor kerüljön. Ha ezen együttműködési kötelezettségüknek a Játékosok nem tesznek eleget, és így az Ajándék átadása meghiúsul, úgy e körülmény a Szervező terhére, aki egyben a lebonyolító, nem értékelhető. A Szervező az Ajándék átvételére újabb lehetőséget nem tud biztosítani.

3.4.    Bármilyen a jelen Játékkal kapcsolatban felmerülő vitás kérdésben a Szervező egyoldalú döntése irányadó. Ez a rendelkezés nem korlátozza a Játékosoknak a mindenkor hatályos jogszabályok alapján fennálló igényérvényesítési jogát.


4.    AJÁNDÉK


4.1.    A Játékban az alábbi Ajándék kerül átadásra a kisorsolt, nyertes pályázó részére:

Egy darab tetszőlegesen választható Jordan 4 Retro „Vivid Sulfur” termék 36,5-41-es méretben (Termékkód: AQ9129-101), amely átvehető 1 hónapon belül.

4.2.    Az Ajándék másra át nem ruházható, és készpénzre nem váltható.
 

5.    ADÓZÁS, KÖLTSÉGEK

A Nyereményekhez tartozó esetleges SZJA fizetési kötelezettséget a Szervező viseli. Szervezőt a Nyeremények fentiek szerinti átadásán és adóvonzatuk kiegyenlítésén kívül további kötelezettség nem terheli. Egyéb esetlegesen felmerülő költségek a Játékost terhelik.

6.    ADATVÉDELEM

6.1.    A Játék során megadott adatok kezelője a Lebonyolító, mint adatkezelő: Sport Vision Kft. 

6.2.    Az adatkezelés célja, hogy az Adatkezelő a Játékos nyereményjátékban történő részvételét biztosíthassa, a nyereményjáték lebonyolításával, valamint a Nyeremények átadásával kapcsolatban a Játékosok személyes adatait kezelje. 

6.3.    Az adatkezelés jogalapja a Játékos kifejezett, önkéntes és tájékozott hozzájárulása. A Játékos a 2. pontban rögzítettek szerint, a Játékban történő részvétellel járul hozzá az adatkezeléshez. Azok, akik a Játékban részt vesznek, kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy Lebonyolító, mint adatkezelő a személyes adataikat kizárólag az adott Játékkal összefüggésben, a Pályázatok lebonyolítása során, valamint kapcsolattartás és adminisztráció céljából kezelje, nyertesség esetén nevüket a Lebonyolító minden további feltétel és ellenérték nélkül, kizárólag az adott Játékkal kapcsolatosan a nyilvánosságra hozza.

6.4.    Az adatkezelés során a Lebonyolító az alábbi adatokat kezeli a Játékosról: IG név, nyertesség esetén teljes név, lakcím, telefonszám, emailcím.

6.5.    Az adatkezelés időtartama: a nyeremények átadását követően a személyes adatok törlésre kerülnek, kivéve azon adatokat, amelyeket a Lebonyolító jogszabály alapján megőrizni köteles. Így a nyertes Játékosok adatai (név, lakcím) a nyeremények átadását követő 8 évig megőrzésre kerülnek a számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében.

6.6.    A lebonyolító Sport Vision Kft. a Játék lebonyolítása során Adatfeldolgozó segítségét veszi igénybe. Az adatfeldolgozó a kezelt személyes adatok kapcsán a Játék lebonyolításával kapcsolatos technikai műveleteket végez. A Játék során a Lebonyolító, mint adatfeldolgozó, hozzáfér a Játékos személyes adataihoz. A nyertes Játékos személyes adatai átadásra kerülnek még a Játék lebonyolítása során igénybevett postai vagy futár szolgáltatóhoz is a nyeremények kézbesítése céljából.

6.7.    A Lebonyolító, mint adatkezelő a mindenkor hatályos magyar és európai uniós jogszabályoknak megfelelően, azaz az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint az Európai Parlament és a Tanács (EU) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679 rendelete (2016. április 27.) rendelkezései alapján kezeli a Játékos személyes adatait.

6.8.    A Játékost, mint az adatkezelés érintettjét, az alábbi jogok illetik meg az adatkezeléssel kapcsolatosan:

6.8.1.    hozzáférési jog:
A hozzáférés joga keretében a Játékos bármikor tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről, azokhoz hozzáférhet, továbbá arról, hogy az Adatkezelő kezel-e és ha igen milyen személyes adatot a Játékosról.

6.8.2.    helyesbítés, illetve törlés, az adatkezelés korlátozásának joga:
A Játékos jogosult kérelmezni, hogy téves, pontatlan vagy hiányos adatok esetén azok kijavítását, helyesbítését végezze el az Adatkezelő, illetve személyes adatainak törlését igényelheti. Ha a Játékos a személyes adatok kezelésének korlátozását kéri, akkor az Adatkezelő az adatkezelést a kérelemnek megfelelően korlátozhatja. Ha a Játékos vitatja a személyes adatainak pontosságát, akkor a korlátozás időtartama arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi az Adatkezelő részére ezen adatok pontosságának ellenőrzését. A Játékos kérheti a személyes adatok felhasználásának korlátozását, ha az adatkezelés jogellenes, de ellenzi azok törlését. A Játékos előterjeszthet ilyen kérelmet akkor is, ha az Adatkezelőnek már nincs szükséges a személyes adataira adatkezelés céljából, de a Játékos igényli az adatkezelés korlátozását, jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez.

6.8.3.    az adatainak hordozhatóságához való jog:
Az adathordozhatósághoz való jog keretében a Játékos jogosult arra, hogy az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatait tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik Adatkezelőnek – akár közvetlenül is - továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az Adatkezelő.

6.8.4.    hozzájárulás visszavonásának joga
A Játékos részben vagy egészben bármikor visszavonhatja az adatkezeléshez adott hozzájárulását, ugyanakkor a hozzájárulás visszavonása nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.

6.9.    Ha a Játékos a fentiekben rögzített jogokkal élni szeretne vagy az adatkezelés kapcsán bármilyen kérdése merül fel, esetleg bármilyen panasza merülne fel az adatkezeléssel kapcsolatosan az Adatkezelőhöz fordulhat emailben az alábbi elérhetőségen: Email: online@buzzsneakers.hu

6.10.    Amennyiben a Játékos a személyes adatainak kezelése során a jogainak megsértését észleli, az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésére:

•    közvetlenül az Adatkezelőhöz fordulhat postai levélben vagy e-mailen keresztül;
•    az érintett felügyeleti hatóságnál, azaz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál [NAIH] panaszt nyújthat be. A NAIH elérhetőségei: Székhely: H-1055 Budapest, Falk Miksa u. 9-11. Email: ugyfelszolgalat@naih.hu
•    bírósághoz fordulhat adatai jogellenes kezelése esetén.

6.11.    A jelen Játékban történő részvétel, valamint a részvétellel kapcsolatos adatszolgáltatás önkéntes, ugyanakkor, ha a Játékos nem járul hozzá a személyes adatai kezeléséhez úgy a részvétele a Játékban nem lehetséges. Ha Játékos a Játék időtartama alatt illetőleg a nyeremény átadása előtt adatainak törlését vagy korlátozását kéri, vagy visszavonja az adatkezeléshez történő hozzájárulását, akkor a Játékból kizárásra kerül.


7.    VEGYES RENDELKEZÉSEK

7.1.    Szervező a – nem általa gyártott vagy forgalmazott – ajándékok tekintetében minőségi felelősséget nem vállal, a Játékos ilyen igényét jogszabályi keretek között az Ajándék gyártójával, illetve forgalmazójával szemben érvényesítheti. A szervező felelősséget vállal az ajándék eredetiségéért.


7.2.    Szervező fenntartja magának a jogot arra, hogy amennyiben valamely Játékos részéről bármilyen (számítógépes) manipulációt, illetve a Játék szellemével bármilyen módon összeférhetetlen vagy azt sértő magatartást tapasztal, vagy ennek megalapozott gyanúja felmerül, úgy a Játékost azonnali hatállyal kizárja a Játékból. 

7.3.    Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játékszabályzatot indokolt esetben bármikor megváltoztassa. Az erre vonatkozó tájékoztatást a szervező a játék egyéb közleményeivel azonos nyilvánosságot biztosítva közzéteszi az Instagram oldalon.

Budapest, 2024.12.11.